23948sdkhjf

Ny strategi skal fordoble Coop.dks salg på nettet

Det er coop.dk, der går fra at være én stor butik med et bredt udvalg til at være en familie af seks specialbutikker med et mere målrettet sortiment.
- Tiden er løbet fra, at man vil være alt for alle. I stedet vil vi være mere inden for en række områder, som vi ved er vigtige for vores kunder. Derfor lancerer vi nu de seks første specialbutikker inden for det koncept, vi vil bygge vores fremtidige online strategi på, siger salgsdirektør Brian Andersen, coop.dk

De seks specialbutikker er: Haveliv, legetøj (ting til leg og læring), cykler, baby, vin og bolig.

Inden for hver butik er der tilknyttede specialister, der skal sikre et stærkt udvalg og konkurrencedygtige priser, mange mærkevarer og højkvalitetsvarer.

Kunderne kan bestille de fleste varer til Click and Collect – det vil sige afhentning i de 700 Kvickly, SuperBrugsen, Dagli´Brugsen og LokalBrugsen butikker. Her kan de også returnere varerne. Varerne kan også leveres direkte til kundens bopæl.

- Vores mål er inden for de næste par år at fordoble coop.dks omsætning, der i dag er på et pænt trecifret millionbeløb. Med det nye koncept har vi fundet en vej til at nå det mål, nemlig ved at tilbyde noget ingen andre på markedet kan matche. Vi udnytter nettet til at skabe en familie af fagbutikker, og vil derved tage markedsandele fra den traditionelle faghandel, siger Brian Andersen.

Det nye Coop.dk har premiere 24. marts, hvor de første seks specialbutikker åbner.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.127